Photobucket

Fever,Flu again???

Arghhh ok saya demam lagi. Brape banyak kali da dlm tahun ni saya demam? Siape bole jawab?


Kalo betul saya bagi adiah yang sangat best. Saya bagi awak keta ni awak nak? Mesti awk nak kan. So kalo nak sile jawab dulu then nanti saya bagi awak keta ni eh.Tapi saya bagi awak gambar jela tau. Nak bagi yang ori punye saya tengah agak sengkek ni.


Disebabkan saya da sangat ta thn dengan selsema ni. Makanyer untuk pertama tame kalinye saya telah menjejakkn kaki ke MMU CYBER MEDICAL CENTRE. Owh saya ingtkn clinic dlm MMU ni clinic cikai je.Rupenyer banyak gler ubat dia da srupe macam clinic yang salu pegi tu jer. Bil pun mlambung la.Huarghhh, oh yer kepada encik HLA,sile la datang keja cepat sbb saya nak claim insurance saya ni. Mahal tu ubat2 an yang d bekalkan. Soklan pertama yang di tanye oleh Tuan Doctor "Did u have been to overseas? London,UK?" Rase mcm xpnh plak. Tengok keychain London dkt kunci saya adela, UK? Ulu Klang 2 br smlm saya pegi. But thats not the answer k. For sure la sy xpegi tmpt2 tu kan clss sy br je bermule. Aduhai tuan Doctor ni. Ape ingt saya terkena jangkitan H1N1 ke?


Tepaksa juga pegi clinic sbb nanti nak kena pegi Pangkor Island plak. Huarghhh wait for me eh Pangkor. I'll be ok after 2-3 days, hopefully.Till then saya nak berehat seketika. Feel sleepy after take that medicine~(Naseb xkena inject....)






Sekian dari saya

Nana Abd Rahman


+___+

3 comments:

Anonymous said...

Awak demam lagi kah?
Makan ubat banyak2 okie.
Get well soon dear...

ARA AMNAN said...

Nana!

Nana mcm mn skrg?

nana abd rahman said...

nana ok dah ara~
yg pasti nana xkena Horlicks1 Nescafe1 okie~
hehhehee~~