Photobucket

update..update..update

Hye sume,warghh agak lame sy meninggalkan alam blogging ni. Hurm ade sape2 pasan kah akan ketiadaan saye ini? Tumpang lalu jap nak sapu habuk habuk yang belambak kat page ni. Kejap eh.. Hacumm..hacum,banyaknye habuk. Sile bagi laluan,saya nk kemas kejap. T saye berceloteh lagi k~


Done.~! Hehehe blog saya da kemas,da wangi2 da. Awak sume suke x? Ta suke tape. Saya ta kesah pun tapi saya trase sket la. Penat saya kemas tp ta de sape pun puji. Hehehe (mepex suda).

+___+

Hokehla,secara sukacita nye bukan sengaja sy ta nak berbloging tapi keadaan ta mengizinkan.~
Saya sebok! Itula alasannya. Tapi kan nana org laen yang keja pun bole berbloging mcm kak Dina, kak Izan. Cakap jela awak tu mmg pemalas sket skrg.~ Oke saya mmg pemalas sket skrg nk menaip. Semua d sebabkan assingment saya yang banyak dan x membolekan saye berblogging. Tapi bace blog org bole sambil ber YM. Ding Dong btul la saya ni kn?




Dsebabkan last week ade French Language Quiz. So sume agak kelam kabut. Video ni d record oleh kawan saya yg sangat hebat. Name dia Andrea. Dia mmg rajen merecord. Br 1st time kot,tu pun pakai fon sy,owh okeh fon saye eh???~ hahaha,weee~~ Andrea tulun jgn bocorkn rahsia sy psl video ini eh. Kalo ta sy sekeh2 kamu berjuta2 kali~


org laen jwb quiz~kami sebok berfoto~lalalala~~

This coming Friday,ktrg akn ke Pulau Pangkor for 3Days & 2Night. Stay d mane? Hurm saya mcm agak pelupa plak. Jap2 saya check dekat surat. Owh saya akan tinggal di Puteri Bayu Beach Resort. Hokeh saya tatau tmpt ni mcm mane either challet or Apartment or what. Kawan saya telampau bz sampi xda mase nak terangkan dkt saya. Bukan saya x pegi cls oke,saya pegi cume d sebabkan beliau adelah Head segalanya maka saya tataula dengan lebey lanjut. P&C kot~


Semoga sume heppy~

And balek dari Pangkor nanti terpaksa menjalankan misi mencari model untuk subject photography~Arghhh saya agak tekanan. Perlu siapkan dlm mase 2 weeks. Diz week potong tgl next week. Yabedabedu. Anda hebat nana~ Im searching for a very photgedix model,talented, dan ta kesah akan muke anda d solek.lalalalala~Sile msg saya butiran peribadi anda oke!~

perakam situasi to be~


Okehla terpaksa mengundurkan diri kerana esk sy ade cls kul 8pg k~Arg hhh penat2..




Till Then...


Sekian Dari Saya

Nana Abd Rahman


notalutut-saya bowsan,bile YM anda nak berfungsi kembali?~wee sian kamu~lalalala~~!

No comments: