Photobucket

Hari hari terakhir Ramadhan



Tak sangka kita suda sampai ke peghujung Ramadhan. Suda cukupkah amal ibadat yang di lakukan? Suda cukupkah amal yang di kumpul? Hurm lets not talk about this. Oke yang pasti di akhir2 Ramadhan ini semakin banyak assingment yang perlu di selesaikan,memandangkan this is the last week for the lecture session for this trimester oke. Lepas raye ni kita same2 bergelut tuk menjawab exam paper oke. French language and scripting language. Stress? Suda tentu. Sangat2 stress. Macam saye da terasa bahang nyer.


Saya di sini bukanla nak bercerita ttg exam mahupun assingment yang mnimbun. Nak citer psl raye k kawan2. Kalian semua beraya di mane? Sukacita di maklumkan saya tader kampung. So kepada kawan2 saye sile jangan nak menjeleskan saya dgn menghantar MMS gmbr kampung kamu atau pun sms saya "Nana sy da packing baju,maklumla nak balik KAMPUNG.Semangat raye." .


wish that i have a kampung too~

Oke saya sangat menghargai niat kamu yang memberitahu kamu nak blk kampung. Tp jgnla sampai pack bj pun nak bg tau. Meh saya tlg pack kn nk? Masuk plastic itam terus saye letak kat lua umah esok org sampah angkut. Baru best kan. Baru amazing sket raye kamu.

Kepada yang beraya di Kuala Lumpur meh la berjemput beraya bersame. Yang pasti sy akan berade di Taman Melawati yang terchenta pade hari raya pertame k. Raye berikutnye belum pk lg. Perghh Nana mcm byk kampung la. Hehehehe. Dan disebabkan saya beraya di KL seperti biase makenyer br sebentar td sy membeli bj raye oke. Size XS. Naseb ade size kalo tak mmg saye pulun bj raye tahun lps je. Sdgkn dalam ati ta iklas gler. Sedey. Hehehe.


ini bukan saye tp inila kaler bj ku taun ini~

Okela disebabkan tommorow i've got oral test for french language so got to go. Nak me revise ape yang patut.


exam..exam..exam~

Till Then



Sekian Dari Saya


Nana Abd Rahman


+__+

No comments: