.....~~

Haishhhh...kenapa tbe2 rase mcm kosong ni. Mane semua org pegi. Kenape sume org asek bz jer asek sampai sy da rase sgt bowsan yg sangat melampau sampai terase mcm nak makan jer asek. Sape la jd mangse yg bakal mnemani sy mkn lg. Ouuuwhhhh terase mcm nak nyanyi lagu "oho sy bowsan.ape mau buat.tulun la gembirakan hati sy."(nyanyi ikut code lagu madu 3.~) Damn knp tbe2 rase mcm ni. Adui. Eh kamu pun bz juge lagi ker. knp kamu2 skalian asek bz eh. Knp sy mcm agak x bz.Oke nampak sgt statement tpu di situ. Macam sgt banyak asgmnt jer. Owh M.I knp la idea salu dtg last minute. pas 2 kna cop wat keja dlm diam,sdgkn idea mcm dtg mlm esk nk anta. Time nak tdo. Itu pun kire buat dlm diam ker. Da mmg sjk dulu kala lg wt keja mcm 2. Haihhhhh terase jugakla bile kna ayat mcm tu.~ Ape bole buat makan la..~~ Makan asek sampai jd gemuk. Yeay da gemuk~~ >_<


Macam chomel x lampu bunge 2?~ haha. bilek da maken pinky >_< . well kpd kamu yg teman sy membeli,meround mencari lampu tu. thanx so much babe :))



notes - ibu asek mengeluarkn syarahan2 bebentuk penjagaan kesihatan dri sejak aher2 ni. Dushh mandi lmbt lg salu,pdn muke kna bebel.

1 comment:

Ara Amnan said...

Mandi lambat.eeuuuwww..tutup idung.patot la nana selalu busyuk!