jiwa kacau~!





Arini ari nk menanges sedunia. Kenapa la susah sgt nak fhm kn semua org. Atau mereka semua yang lembap dan tak fhm2? Susah sgt ke.Complicated sgt ke? Hey dunia sila la jgn sgt kejam dgn sy...Da penat ni.Dala sy ni jenis susa nk luahkan ape yg ade dlm ati ni.xcy?xcy suda.

Emosi arini x mnentu. Saya da xder teman nak gado lagi.Sume bz asek. Oke fine pegila keja semua org. tayah layan budak skola yg peningkan pale krg ni asek.~! Hey tbe2 rase mcm termerajuk. Ye ye sy cukup kuat merajuk skrg dan ape lg? Tapi ade sy kesah??? Huish burok perangai.~

Arini buat sume benda pun sume xoke. sume xkena. Bile nak tdo rase panas gler. rase smpi da nk nanges. rase mcm nk ddk kt kutub utare plak. Bile nk buat keja,internet plak lembap mcm siput. Bile dah xinvi,org x dkenali plak masuk kaco. Hey im not intrested with you oke & most important i dunt talk to stranger.~!!! So please go away from my life.~

Saya benci arini sbb sume org yg sy buzz xnk layan sy.~! oke sy xbuzz da.lantakla.~







notes : sume org mcm nk menyombong je skrg.haishhh susah.~!

1 comment:

Mr Juzz-in said...

Rilek la cik nana oii...sabo