Photobucket

Penanam anggur


Kalau lah sekarang ni ada tanah kosong, dah lama anggur di tanam dgn sgt byk.
Kalau lah sekarang ni ada masa terluang, dah lama aku mencangkul tanah.
Oke senayer x pun,arwah umi always said that sy xbole nak menanam apa2 sbb tangan panas.
maka tanam apa mesti xjadi.~! sebagai contoh pokok bunga melur yg berada di dalam pasu bunga. Tatau knp dia macam agak liat untuk mengeluarkan bunga dan berbau harum..
Ye sy rindu bau bunga melur. Umi suka bau nya.

Owh setinggi penghargaan juga kepada pemberi ini :

Terima kasih atas pemberian ini. Ini hadiah yg sangat tak ternilai. Lebih bernilai dari galaxy tab,rantai yg saya dapat. Well sy baru bace 10 muka surat. Long way to go kan. Hee mari la sama2 menginsafi diri :) And may be it takes time for me to finished it since emosi sy agak berterabur walaupun kadang2 da oke senanyer. Mari kt sama2 menunggu sesuatu yg pasti atau pun tidak. Dia tahu mana yg terbaik.. >_<

Owh untuk beliau yg bergelar lelaki yg sangat2 lama x menghubungi sy sejak 2thn lepas. Terima kasih. Ya terima kasih sbb menghubungi saya dan mengeluarkan syarahan yg sgt panjang berjela. Semoga anda juga semakin matang dan berubah since u r going to be 31 this year. Kahwin cepat please. Saya nak mkn nasi minyak awak. Terima kasih sbb mengambil masa yg lama tuk menghubungi sy kembali setelah semua kejadian.. Saya hanya rindu keluarga awak sahaja nothing more and nothing less. Saya dah lama berpijak di dunia yang nyata,akibat keadaan dulu.2 tahun suda.And u dont have to be worry,tiada siapa salahkan awk. Awk kn kawan dan abang sy selamanya :))






Perjanjian hati yg di buat bersama kamu dulu,sy harap masih akan di teruskan. Tapi siapa la sy nk melawan kehendak-Nya.