Photobucket

Kamu....

Kamu,
Arini saya nampak kamu,
Tapi kamu ta nampak saya,
Kamu jalan straight jer,
Mungkin saya bkn sape2 buat kamu,
Tapi kamu tetap saya pandang,

Arini mungkin kamu exam,
Tapi saya maseh ta bepeluang nak ucap,
Good Luck,
Semoga kamu bejaya,
Dan menggapai cita-cita kamu,
Mungkin lepas ni saya ta dpt jumpe kamu lagi,
Kamu mungkin da habes segalanya,
Mungkin juga kamukembali,
Tetapi dengan gelaran lain.

Kamu,
Percayala saya tetap disini,
Akan menoleh sekiranya di pandang,
Akan berlalu sekiranya kamu melupakan,

Untuk Kamu,
Semoga kamu berjaya dengan jalan yang di pilih,
Semoga kamu akan terus sukses d mane juga kamu berada,
Semoga kamu akan memperoleh 'dia' yang kamu mahukan,
Semoga kamu akan sentiasa bahagia buat selamanya.
Semoga doa saya akan sentiase bersama kamu,
Semoga kamu berjaya lagi dalam exam kamu seperti selalu.



cinta itu di hati,
walau bersendirian pasti ia menemani..
setiap yang manis tetap dikenangi,
walau tiada di mata kini..
ia hadir bila dirindui,
kerana asasnya ia kekal di dasar hati..



8 comments:

ARA AMNAN said...

ehem ehem ehem...

shiapa kamu ituh????

Oooooooo...

nana abd rahman said...

uhuk..uhuk...(sebab batuk...saket tekak.)
sapekah 'kamu' itu biarlah menjadi rahsia..
hahhahaha

+_+

notakaki-lame x nmpk kamu

ARA AMNAN said...

Nana mai tidoq kt umah ara.

Pastu nt kita balik kg 5 minutes sj from my house.

Hee..betul2 ke nk mai nie cik nana?

Excited pulak eden ;)

nana abd rahman said...

tp xtau nk g sane mcm mane
kna wait cuti sem dl..
mmu ni cuti sem dia tbalek awan sket...hehehhee...
kalo mak bg mmg nk sgt g sane
bole tgk sawah padi

Iskandar said...

jiwang tahap gaban tul...

laen kali, kalau die lalu...pastu die tak pandang kamu lagi...kamu lastik je telingge die...

pastu kamu lariiiiiiiiiiiii..
pastu biar die kejarrrrrrr...

hahahahahahahahah

nana abd rahman said...

owh mengutuk org eh...jiwang tahap gaban eh..

i'll try someday ur trick tu.
br la dia kejar org blk kn..
hahahaha,xde ke maknenyer la pakcik.


+___+

ca_yunk said...

sejak ble jiwa sentimental nih cyg oiii..
shahdu sungguhlarrr..
huhuhuhu..

nana abd rahman said...

sjk sy hanye mampu lihat dia dr jauh saje.
sejak sy xmampu nk berbicara dgn dia lg.
sejak sy xmampu nk tersenyum pd dia lg..
hahahaha
+__+