Photobucket

Semangat~!

Arini punyer title da cukup macam semangat. Semangat sampai lupe yang saya ta makan lg 1 arini. Dan d sebabkan semangat juga saya tlh dgn bngganyer telupe bawa pencil masuk Grand Hall. Haha bagi yang tatau saya da start paper today oke~! Dengan muke slumber badak jer tanye seseorang "hei,u ade extra pencil?can i borrow.?" huh gler slumber nana. Sume gara2 macam malas nak ke keta. Sebab macam da ujan. Dan tersangat kmfm dan terlebeh sure kalo kena ujan tu bole demam balek. Dan lg malang hei i dun hve any eraser.~!!! Dem mmg kna jawab dgn bersungguh2 dan sgt tekun serta tampe mlakukan ape2 silly mistakes~! huh pent ber pikir~! So amacam saya da cukup semangat kan? Sangat yaken kan?~!

Owh 2nd paper to go tommorow. Rase macam da nak munta la tengok notes yang berlambak. Da macam nampak eye bag la kat mate. Huhu. Gler kasihan. Yargh MMU sangat teruk dari segi mengatur schedule exam~!!! Kalo sebulan macam ni. Sure bole kurus sbb terlampau semangat sampai lupe makan~!

Now saya nak pegi makan. N what else? bace buku la. Huh.~!


notes : ikan kat fishville mati suda.kesian kamu.bersemadila dgn aman.sy minx maap sbb xdpt jage kamu dgn baek :(

No comments: