Photobucket

Last entry today

Entry ke3 arini. Sekian terimaa kaseh.

Sekarang jam menunjukkan pukul 11.41pm. Hey knp sy ta tdo lg ni.~! Owh saya mcm tgh fikirkan beliau. Mungkin beliau tengah bergembira sekarang. Yeay happy.happy.happy. Tapi saya ta happy siket pun. Bole pass siket happy tu dkt sini? sile text sy bile da ingat saya oke.

Maseh memikirkan bile result exam nak klua walopun sangat berharap agar result ta klua langsung~! Kalo la result ta klua langsung saya la merupekan org yg paling happy dlm dunia ni. Oke nampak sangat tipu. Sah2 la result tu tetap akn klua. Owh management sy rase better jgn klua skrg.

Saya macam terase nak sangat pegi kuantan. Hei saya sangat rindu kuantan. saya nak pegi TC lg. How i miss the old times babe.~! Sape nak bw sy pegi Kuantan ni. Mummy can i go to kuantan and stay at your house? at least ibu will give permission easily to let me go~! Please.Please.Please. I beg both of u my dear mem~!

Kenapa saya di kelilingi oleh mereka yang dah nak bekerja dan dah bekerja. Saya pun nak kerja gak. Saya macam da bowsan nak tgk environment mmu tu. Ta bole ke skali mmu tu bertukar macam uitm ke. Macam banyak faculty so i can choose someone there~! Cepat la habes study. Cepatla pejam celik,pejam celik da abes. Lepas ni macam da tak der teman nak ajak makan malam same. kua shoping same2. macam sgt rindu time kt semua study dulu. haiyaaa.

Owh kenape bile mereka dgr sy amek course multimedia. mereka kate hebatnyer. cerah mase depan. kenapa saya mcm ta setuju dgn kate2 mereka. seorang yang hebat memerlukan daya ingatan yang sangat superb. kepala macam perlu di ketuk2,di asah2 dgn parang agar dapat mengeluarkan idea yang hebat. mereka bercakap seperti semua benda tu senang. macam petik jari je klua la sume idea. hei sy benci mereka yg cakap, "ala awk balek pikir dulu,nanti ade la idea tu.". huh semaken ta fhm dgn mereka ni. Kalo la otak ni bole berkate2,mesti dia da ckp " cukupla ak da penat pikir satu hari.bole bagi ak rehat x".

saya rase macam saya da banyak sangat merepek skrg. bole sy tdo skrg? macam skrg da pukul 12.04am. hei its 16january2010. sale start kat jusco.huhu :))

till then guys,nite & have a very.very.very. sweet dreams. love >_<



notes : macam rindu nak tdo ramai2 mcm time study dl.semua sbb ade org terjun bangunan tu.


No comments: