no yeay startin from now on~!


No yeay startin from now on~! hei trase mcm nk nanges skrg. saya lapa. saya saket gigi. saya saket mulut. owh sy br je mcm tertangalkn lilin a.k.a gum dlm mulut ni. kelam kabut tampal balek. ingtkn bersopan santun sgt upenyer ganas gak ak ni.~! huhu.

owh ibu,org xnk mkn nasik lauk sotong ke ayam ke udang ke da skrg. org nk mkn bubur jer. mesti ibu bangge kn,bole kurus ank ibu pas ni.~! org mkn owh bkn sengaje,org TERgigit ayam td, rase mcm nak nanges kt kdai mkn tu gak td. tp tpakse kaver dpn mereka ber3.kunun2 kuat mcm hulk~! ta nanges pun. tp dlm hati. owh ibu tlg la anak mu ini.~!!!




Before~!


After ~!




notes : knp tbe2 mcm ramai plak nk bnje mkn ni~! bencik kwg sume :( pas ni bubur mcD je.sile jgn bowsan eh

2 comments:

gadis qute said...

hahaha...sakit tu...x leh makn bukan bukan....seapnya mkn udang nie...

nana abd rahman said...

bengongla etty ni~! sengal btul.smlm member br ckp arini kenny rogers buy 1 free 1~! benciknyer :((