Goshhh~!


"Hidup umpama roda,kadang2 kita di atas,kadang2 kita di bawah."

Hei apeka kaitan perumpamaan di atas dgn entry ni? Oke xder pape.Tbe2 macam terminat dkt perumpamaan macam tu.Korang bole ckp org sengal ke mereng ke mental ke bengong ke ape je la sbb kt kan da mcm adek badek. Ape awk sume ckp kt sy mesti sme jugak mcm kt awk (khas tuk baby@nurfasihah-kt kn adek badek)...Saya menunggu mase yg sesuai tuk tolak awak jatuh katel same mcm awk tolak sy jatuh katel dulu2 kale.~ time ni bole la sy gunekan perumpamaan kt ats 2 kn.haha. Sile balek KL cpt sket sy da rindu kt camera sy dan juge ole2 sy.Beli byk2 sket.~

Kenape tbe2 mcm rase ter blank.hei sumpa sy busan.knp peneman2 setia sy sume xder.sume bz. damn i miss you.~ sy pelukn penenang jiwe.pengubat hati.antibiotic sy.oke mcm mlampau la 2 nk sume kn.

Owh FYI,today is my last day for holiday.~ hei did i say last day just now?? owh 2moro class start. I feel so bad here when have to attend class,submit assingment,take mid term & bla..bla..bla. Owh sape bule tulun ni....~! saya da mcm terbenchi cyberjaya. mcm mne nk terchinte blk kt cyberjaya ni? knp tbe2 sy rase mcm da sgt xder mood.~! Goshh~~




notes : i hate going to class.~! please admit that my dear sis.~ but dun wery i x tuang class punye.tdo dlm cls & men game jer :)

2 comments:

ara rodzuan said...

tipu!!!
die tuang class...

and plus.. die mengheret sy dlm situasi itu...

nana abd rahman said...

hoi...mne der.sy da msuk cls.siap sign atendn da.smpi hati kamu mengatakn sy tuang cls.~!cettt ammapa~~
kaka manes jgn pcy ckp ini olang,adek mu baek sopan santun lg.~ewwwww :))