Photobucket

i miss you.~


Saya rindu mereka. Rindu sangat2 trillion punye banyak. Rindu nak bermain dgn mereka. Rindu nak kna tarek rambut dgn mereka. Rindu nak makan sama2 dgn mereka. Hey si pengarang jantung saya,sure kamu sume da besar2 skrg. Jangan lupe kak nana okey.



I miss both of you so freaking damn much. Haih tah bile la kak nana nak g kuantan lagi. Promise me,dun forget me oke.~ Time sume cousin trn KL korang ta turun. Salu mcm 2. Sedey.

Mak Ida,did you know i miss your nasi lemak so much.~! yummy. i miss ayah Li too~ Saya nak g Kuantan tapi sume x bg sbb xder sape nak teman kan.~ Hey i need somebody can company me. Meh2 kuantan meh. Leh maen layang2. Owh laut saya rinduuu awk sangat2.~

Misi utama cuti sem ni adelah memujuk sape2 tuk teman kan saya ke kuantan.~! I want..I want..I want..~ Susahnye mcm ni..~



I MISS YOU & I LEV YOU
trillion million punye banyak sangat2.~~




notes : ibu.dgr la rintihan anak mu yg kerinduan ini.~ I miss everything in Kuantan.~~ Let me go please.please.please~~

No comments: