Photobucket

DuaRibuDuaBelas-EntryPertama



1. Ini bukan entry new year. =_="

I dont know how to start to write on this blog. Macam sudah hilang punca. Hello bloggers. Terasa sangat lama saya tak menghalakan cursor ke blog ini. Bukan sebab malas, tapi mungkin macam ada banyak sangat nak type sampai semua macam pending. Oke, i miss u a lot blog. Lama saya tak membebel macam2 kan. Ada org rindu saya? Sila la mengaku.. Ehemmm... >_<


2. Cuti yang panjang. >_<

Just because i've settled all the board submission, dengan sukarelanya sy ishtiharkan cuti dari minggu lepas sampai esok. Oke sampai ESOK je. Pastu ade class blk da. Terasa macam loser gler sbb kena msk class balik. Macam budak skolah daftar nak masuk skolah. Beza nya im not wearing any school uniform~! Oke rindu zaman skolah. :p

3. Mungkin semester terakhir. *_*

Kalau anda faham dangan hati yang terbuka dan sangat lapang dan mata anda tak rabun, YA ini mungkin semester terakhir saya di mmu. I can't wait to finish this freaking shit semester. Saya sangat penat dan rasa macam semua tenaga da kena sedut keluar oleh otomen yang melawan raksasa jahat. Tapi takpe semua tu demi menyelamatkan bumi, eh tak tuk masa depan saya juga. Tapi saya tak larat da. Please gimme some spirit. I need that magical words badly.~!

4. 3 bulan. :(

Hampir 3 bulan beliau meninggalkan kami. Kadang2 terasa macam beliau masih ada. Sekarang baru sy tahu betapa susahnya hidup bila org yang kita sayang, bila org yang selalu jadi pendorong kita tinggalkan kita tuk selamanya. Terasa macam da tak de semangat langsung. But i try my best to finished all this thing. I know u wont be able to be
with me during my convocation this time,but i know you were there to see me right umi. Luckily, you had seen me before on my past convocation. Im sorry umi. How i wish you were here with me now,tenangkan saya yang da semakin serabut ni. Bagi ayat2 penyedap hati macam selalu. Pujuk saya bila saya merajuk dan masak kan makanan yang sangat sedap tuk saya.
Sentiasa doakan saya bila saya ada exam. Da tak da org nak pandang saya teman saya bila saya nak g class lagi. Da tak da orang bising dgn saya lg sbb selalu lambat g class, kejutkan saya lg pg2. I really2 miss u a lot. Sangat sangat juta juta punya banyak. Al-Fatihah.~


5. Penat

Ya saya penat dan lapar. Saya sangat penat dengan semua. I just need a vacation. Saya nak bercuti. Saya tak nak pape. Saya nak bercuti dan saya nak kasih sayang yang sangat banyak. Can someone give me this. Please gimme your love truly from the bottom of your heart...~~







Semakin hari semakin bersabar menongkah arus kehidupan yang penuh pancaroba. persetankan mereka yang hanya tau berkata2. Semoga setiap tahun baru yg kita lalui, keadaan kita lebih baik dr sebelum2nya.


No comments: