Photobucket

A day out with Ara~

Hurk...hurk...hurk... Kawan2 setelah bermulanya cls saya yg pertama pada hari isnin lepas saya telah memanjangkan langkah saya yang seterusnya untuk berjalan2 sambil mencuci mata. Kunun2 saya nak pegi usha DSLR tapi laen plak yang saya usha sebab saya kena perlu wajib harus terdesak dan seangkatan dengannya untuk mencari kasut! Kalo tidak sure pasti saya akan d tendang dari cls dengan jayanya dan cemerlangnya. Kenapa awak ta pecaya ke? Sila la pecaya sebab sebelum ni saya da ade siket pengalaman bakal d kick out dari cls Mr.Norman. Well naseb baek saya mempunyai kawan2 yang sangat baek hati dalam misi mengkaver kaki saye yang kecik ini. Ngeee

Saya tau saya pegi cls pakai siper je.Ade saye kesah~~

Untuk menjayakan misi saya yang sangat cemerlang dalam mencari sepasang kasut yang bertutup saya perlu membawa mereka yang rajen. Siapakah yang menjadi mangsa saya? ok dia adala Ara. Antara manusia yang terpilih d muka bumi ini untuk mnemankan saya. Kenapa tak Andrea? Dia dating. Hahaha kidding. She's had to company her mom here. Biala lagipun nanti mom dia da nak balek Sabah. Maseh banyak masa tuk mengheret Andrea pula.

well sile abaikan muka saye yg mcm br bgn tdo a.k.a. chubbynyer~

Make bermula la pencarian sepasang sepatu d MINES. Hokeh itu je yang dekt dgn umah k. Malas nak pegi jauh2 walopun dalam hati ade la nak g jauh tapi tatau kat mane k! Ape la punye penink nana ni kan. Awak nak tau ape yang saya dapat sepanjang perjalanan yang buat tulang lutut saya ni saket balek? Banyak kasut yang comey2 sebab kaki saya mmg comey ok. Ara kamu setuju kan? Hehehe better u agree with me now Ara.

Hasel mencuci mate dan mencube dgn jayanya,tp sy xamek yg ni pun~

Kesimpulannya saya amek kasut yang ini kerana,kasut yang laen sume da blambak kat umah dalam almari dan rak da berkotak2.


kasut saya kotak2 da same mcm baju saye la..ngeee

Tapi saya nak kasut yang ini juga nanti.Bilekah bole mendapatkannya? Hahaha raya may b la. Kalo trase rajen nak memakai kasut kalo x ade je yang pakai siper plak. Sangat menarek kasut ini tapi mengenangkan ianya heels dats y ta amek time 2 sbb heel kat umah da banyak tp xpakai
pun saje cari modal nak kena marah je. Hehehe


Disebabkan saya da mengantuk maka saya nak tdo sekarang. Esok saya sambung lagi kua hang out ngn Ara & perkara yang menyaketkan jiwa saye ni eh. Harap maklum saya tiada mood malam ini Sowry sape yang msg saya antar pukul 4-12mlm. Kalo msg anda x dlyn so sowry~




Sekian dari saya

Nana Abd Rahman

+__+


3 comments:

Anonymous said...

nice shoes!!yg black & white tu...

ARA AMNAN said...

Nana!

Ur fren nama Ara jgk???

Ptt la nana nk kwn ngn ara nie...

hikhik..

Np gmbr tu mcm nk mkn kasut je...

hak hak hak

nana abd rahman said...

ARA..

Nana kawan ngn ARA sbb ARA Lindungan Bulan la yang perasan terlindung sgt 2.
hahahaha
Xder kaitan dgn ara yang ni~
Nana mmg nk mkn kasut 2 sbb at dat time saya sgt lapa k~..

+___+