Photobucket

Exam owh Exam~

Macam agak sweet bile pagi2 ibu call kejutkan walopun berada di dalam satu umah terchenta.Owh tujuan ibu tersayang call pagi2 hanyala semate2 kerana untuk berkate begini :

" bangun na,cakap exam.Nak kua kul bape?Nanti lambat plak sampai."

Dalam hati da cukup bedebar ape saya silap tgk calendar ke semalam. Ke tibe2 darurat exam d percepatkan. Tapi cam ner ibu tau exam d percepatkan,orang campus call ke? Oke kesimpulannye ibu silap faham. Exam saya bukan hari ni. Tapi 20hb oke~! Kalo la exam hari ni.mau menanges x berlagu time drive sambil mengenangkn naseb diri yang malang sbb mcm otak ni br ade suku je term2 yg patut d hafal~!

Maka d sebabkan oleh tareh exam macam agak jauh lg. Saya maseh lg ade peluang tuk bersuka ria. Oke sangat dusta. Yang sebenarnya saya macam ada peluang lagi tuk buat sketch tuk tv promo ni. Owh kenapa la ko amek course yang memerlukan otak ni sangat berfikir. Kenapa la ta sambung je account dl. Adui.Engineering munken. Owh tidak,~! Ini satu2 nyer course yang ta kn sy amek. Cukup la ayah,adek dan munken yg bogsu ni juge akn apply. Janganla sy. Macam keluarga engine plak~ Its true when some of my friend said that when u working with oil & gas it will make money~! But i dunt like to involved in that field~!

Kesimpulannye skrg trase mcm kena study sampai lebam. Sampai otak ni da xbole pk nak maen ke nak tgk movie ke. Kena penuhkan otak ni dgn term2 scripting,digital animation,msian studies. Owh ramai tanye knp course multimedia kena blaja malaysian studies~! Hey saya pun tatau knp oke. Kalo ade petition tuk mansuhkan subject tu da lame saya buat. Malaysian studies sangat klaka eh kawan2.Lagi klaka bile nana kena jadi lelaki semate2 sebab subject ni.huh.



notes : trase mcm nk bakar mmu yg da ta terchenta tu la~!cam ner ni?sape bole tulun?~

No comments: